FEM månader

Tiden rusar lika fort som alla andra månader och vårat älskade barn har nu blivit fem månader..
igen bebis längre känns de som.
Utan en liten flicka med mycket personlighet, beslutsamhet, de är en stark liten tjej vi har.
De har verkligen hänt så otroligt mycket med Millie denna månad.
Hon är en helt otrolig liten tjej, våran Millie.

Lite som hänt denna månad:
Väger ca 6700 och är nu 63 lång (3,5cm på en månad!? växer så de knakar)
Sover nu nästan hela nätter, ca21-05-påfyllning och sen till ca08.
Äter nu riktig mat, sötpotatis är klart favoriten!
Började åla då hon var ca4½månad och börjar nu smått krypa, bättre och bättre för varje dag.
Skrattar mycket nu åt mamma och pappa och speciellt dom orden är roliga.
Sång och dans är nog de roligaste som finns!

Ja de går verkligen undan sitter och läser tillbaka från månad till månad,
herregud var tog den där lilla tösen vägen som bara åt, sov, åt, sov.
Nu är de full fart framåt, inte kan man sitta still för länge.
Men de är en så rolig tid nu, de händer något nytt hela tiden, en nytt läte, ett steg längre
och hon lägger märke mer och mer om sin omgivning.
Varje dag tackar jag för min dotter. Hon är min och min mans stolthet, våran skatt.
Vi älskar dig Millie Caroline Naylia!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tant Josefine saknar lilla Millie=)

Puss på er..

2011-08-12 @ 19:29:29
URL: http://josefinesaramadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0