Bikini-ångest

Fick sms idag av en av mammorna i föräldragruppen att nästa vecka är de dags för info-träffen för babysim som drar igång, de har ju varit ganska så bortglömt i mitt huvud nu när de är så mycket med släktträff som är i helgen, världens bästa morfar som fyller 90 på onsdag och dopet som är nästa lördag.. Ja de är helt sagt väääldigt mycket i mitt huvud nu.. JA så nu när detta sms kom så kom de upp en bild i huvudet, mig i bikini..... och denna sommar har inte spendrats alls i bikini förutom överdel, som var på gränsen för liten och då lär väl den..eller min bönor som kommer flyga all världens väg. Så jaa nu imorgon blir de dags för att leta en ny, för om jag ska hinna hitta någon innan de är dags för att hoppa i pluret så måste de bli imorgon annars lär de väl aldrig hinnas.. Men hoppet ligger på att hitta en bikini gömd långt in i garderoben som ska passa... Eller de är kanske nu dags att köra på baddräkt, eller kanske en våtdräkt..? Klart värt att fundera på!
Nu är de färdigt svamlat för mig ikväll och nu hör jag hur älskling håller på att göra fika i köket!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej! Kan du rösta på min bild? skulle vara jättesnällt utav dig :)



http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-diana-osterberg-sandviken-mosters-gullpojk

2011-08-18 @ 22:41:59
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0