Tupac Shakur

På kvällarna blir våran skrutta väldigt orolig, tror de blir en blandning av trötthet och hunger.
För ändå om hon ligger och snuttar på mamsen sin så blir hon ändå så arg
och armar och ben flyger åt alla håll och kanter! 
Tills hon äntligen somnar, de är väl de som är de jobbiga för henne..att somna.
MEN igår så hände de något, älskling satt på musik som jag har på min mobil och vips så
fick vi en väldigt nöjd baby och den tydliga favoriten var 2pac!
Hon låg alldeles nöjd vid bröstet och lyssnade och tillslut blev hon mätt och satt nöjd i knäet,
försökte sig på att prata med mamma som försökte hänga med 2pac i hans snabba verser.
Men när herrn tystnade vart hon orolig igen, tills mamma och pappa satt igång musiken igen!

Ska bli spännande och se om de funkar denna kväll också;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad jag känner igen det där med övertröttheten kombinerat med hungern. Lilly blir oftast alldeles vild på kvällsmatningen till hon lugnar ner sig. Man kanske skulle provat lite Tupac, hehe ;)



Svar: Jajamen, jag ammar bara men vi har ersättning hemma på uti fall hon inte skulle bli nöjd någon gång :)

2011-04-19 @ 14:18:43
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0