mamma, pappa, barn

Denna vecka är Melanio ledig, jätte mysigt att familjen fått varit med varandra hela dagarna.
De har inte riktigt varit en lugn stund. I påsk var Millies farmor och faster här, jätte mysigt, så tråkigt när dom skulle åka hem...
Sen så har dagarna fyllts av vänner, föräldraträff, familjemiddag med hela min familj. Igår var de egentligen dags för babymassage men vi skippade de. Jag fick ta en sovmorgon till halv 10 medans Melanio klev upp med Millie vid 7tiden. Åå de var verkligen behövligt. Har haft en väldigt tjurig liten dam i några dagar. Inte sovit något bra på nätterna och lite små gnällig på dagarna. Tror hon är i en växtperiod.. Men igår kväll efter ett varmt bad med pappa så somnade hon vid 11 och sov till 03, vilket är rekord för annars har hon mest bara sovit 1-2 timmar i några dagar.. Så hoppas hon börjar gå tillbaka till de "normala". Hon som varit så duktig att sova på nätterna.
Så denna vecka har de inte funnits någon tid till att blogga..

Idag ska jag och Millie till mitt jobb och fika. Dom ringde förra veckan och ville att vi ska komma dit, blev jätte glad att dom ville de:) Så de står på dagens schema, sen blir de bara fredagsmys med familjen!:)

   
skruttan var missnöjd en stund igår kväll och bärselen funkar då för de mesta.
Jag passade på att läsa "vi föräldrar", både dotter och mor är nöjd då!:)
 


Nu är skruttan hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0