en nybadad tröttis

Morgonen/natten har varit lite konstig.
Millie har gnällt och stökat på en massor när hon kom över till oss vid 3tiden.
Så imorse var jag riktigt trött, älskling tog henne en liten stund innan han skulle på jobbet så att jag fick ligga och slappna av litegrann. Sen så verkade de som att hon var på väg att somna så vi gick och la oss igen men vid 9 efter massor med bökande och små gnällande så var de bara att sätta sig upp och direkt charmade hon mamma sin med massor av leenden, men sen så vände de ganska snabbt. Skulle kliva upp och klä på henne och kom då på att de var torsdag idag (hennes bad-dag) och att vi ska iväg på kalas idag, Millies kusin Tilda fyller 6 år.
Och tänkte då kan hon lika gärna få bada nu på morgonen.
Så placerade henne i babysittern medans jag gungade med ena foten så tog jag hand om disken efter så diskade jag ut diskhon så idag fick hon bada där i, annars brukar hon ju bada med pappa i badkaret.
Men vad otroligt smidigt de var att bada henne där i! Blir nog flera badningar där i:)


Nu ligger hon ut slagen, först i sängen, men de var inte lika skönt som att ligga i mammas famn!
Så nu sitter vi här i soffan hon halvt sovande och jag sitter och dricker ljumet kaffe.
Snart blir de lunch sen ska vi gå till Millies pappas jobb för att hämta honom och sen gå hem.
Måste få min dagliga dos av promenad:)
Sen kommer hennes momma o moffa på middag och sen blir de kalas!

Ska dricka mitt ljumna kaffe nu innan de blir kallt kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0