Ge upp en dröm för att sedan skapa en annan

Idag har vi tagit en tur till våran kommande lägenhet, för att få titta hur de blev efter tapetseringen, så fint, ljust och härligt!:)
Så nu är de ca 1 vecka kvar innan de är dags för flytt, packning går de si-så-där med vet inte riktigt om jag kan packa något mer riktigt än.. Sen är de ju fröken som fyller år på onsdag:D
Så imorgon sticker vi till hennes mormor för att baka kakor till kalaset, chokladbollar, havreflarn, kolakakor och morotsmuffins:) Sen blir de kladdkaka, och tårtbak på fredag tror jag.
Millies födelsedag ska vi fira på djungelhuset innan jag ska jobba natt, de blir nog alldeles toppenbra tror jag!
På fredag kommer svärmor och svägerska och som vi längtar:)
Skulle ha försökt satt mig med fotoalbumet till Millie som jag tänkt ska vara klar till hennes kalas, får se då hur de går... Känner mig inte alls pysslig, kanske inte så konstigt då de pågår så mycket annat i huvudet:P
Får se om de blir de nu eller om jag ska fortsätta min jakt efter hyllremsor;)
note: upptäcker nu att jag har glömt att skriva om vad rubriken handlar om. Drömmen var ju att vi skulle kunna ha ett rejält furubord som skulle varit målat i vit och en kökssoffa i köket. Men har nu fått gett upp den drömmen då de inte får plats i vårat kök, efter vi mätt lite idag. Så nu har vi snöat in oss på att vi ska ha ett runt köksbord, och som jag letar nu!
Så hörs sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0