nej..nej..nej..NEJ

GAAAAHHH börjar bli smått tokig på allt detta nej-ande till min älskader lilla dam här hemma som är överallt, å då menar jag överallt. Allt från att fastna under sängen, sitta och gömma sig bakom en gardin medans man försöker med alla kraft att få ned den, till att vara i alla lådor, garderober för att riva ut allt så snabbt som möjligt och nyaste tillskottet hon kommit på att göra är att klättra upp för lådorna!
Just i skrivande stund så sitter hon äntligen stilla. Hon har fastnat framför tvn, så roligt å se när hon blir alldeles inne i något. Men nu var de ju inte de jag skrev om, utan om detta ord NEJ.


Ibland så finns liksom inte orken för att vara så där pedagogisk som man alltid föreställt sig att man ska vara (..ja de var medans hon låg i magen), att man ska vara en sådan harmonisk mor, och att dotter och mor ska förstå varandra så bra. Hehe ja nu är de väl inte riktigt så, och speciellt dom dagarna då sömnen inte innfinnigt sig på natten, och dom dagarna är allt för ofta. Då klickar vi inte alltid och harmoniska, nja kan väl inte riktigt säga det, speciellt när jag har en ganska så stark vilja och Millie ja hennes ska vi inte ens prata om, ja jisses!
Så redan idag ligger kläderna från byrån utslängda på golvet, har gett upp de där med att vika kläderna i lådan näst längst ner för när de åker ut 10 gånger om dan utan daom blir bara inkastade i all hast.. å så roligt är de ju inte att vika kläder.!
Hehe behöver jag säga att sömnen var de si och så med i natt?

De är nästan fy skam på mig att jag börjar dagen med ett klagande, men ni får läsa  de med lite glimt i ögat;)
Men inte går de någon nöd på oss, vi har de bra, mycket bra. Snart ska jag nog ge mig på andra kopp kaffe känns som att de behövs idag!
Sedan så får vi lite besök senare idag så de blir kul! Millie får leka med Leo och jag får surra med hans kära mor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0