Mitt i veckan så strålar solen på oss

Vilken härlig onsdag de är, solen strålar utanför fönstret och graderna är alldeles perfekt.
Millie sover nu sin lunchvila. Vi har ju börjat med att hon får sova en gång om dagen istället för två, och vilken skillnad det blir, har en lätt dam att lägga på kvällen iaf för det mesta och nöjdare är hon också.
Natten har varit bra, lite nappinstoppning men annars så har vi sovit bra, ändå till 8, härligt!
Funderar nu på om jag ska ge mig på en promenad eller om jag ska vänta tills Millie vaknat och vi tar en tur med pulkan, lär ju bli de sist nämnda.
Hoppas ni andra också har er en fin dag!

Mamma och pappas stora tjej♥

Kommentarer
Postat av: cilla

Vilken tid sover hon på dagen då?????

Vilken tid lägger hon sig på kvällen????'

2012-01-11 @ 20:11:34
URL: http://cillahallqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0