min lilla docka

Idag har varit storstädning på gång här hemma. Nästintill varje vrå har fått sig en putsning.
Så nu är vi ganska så trött och speciellt Millie. Efter att inte har sovit något sen kl13 idag så var de en ganska så trött tös som slog i igen sina ögon för dagen kl halv 8 ikväll.
Jag  sitter utslagen i soffan och skulle också mycket gärna gå och lägga mig, men ska iaf försöka göra en tidigt kväll.
Imorgon ska jag gå första introdagen för natten, jour, ett arbetspass från 17 till 22 så de är ju ganska så lugnt.
Tänk att nästa vecka drar arbetet igång på riktigt,,, vad har jag gett mig in på??:P De blir nog bra tror jag, tror ni inte?:)
Kvällens sista, en bild på Millie och hennes älskade docka, Lilla Anna, som ska vara med hela tiden och speciellt på kvällen när de är mysdags:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer nog att gå så bra så :)



Jag såg att du hade lämnat ett avtryck hos Sara Lovisa om negerbollssmet. Det var så träffande, för jag gjorde en sats igår som jag och sambon åt upp ;) haha.

2012-01-18 @ 10:14:02
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0