DJUNGELbaby

Idag så tog vi och gjorde premiär med Millie på Djungelhuset, de kaos-men-ack-så-roligt-ändå leklandet här i stan.
De krylar av barn i alla dess åldrar, klätterställningar går åt höger och vänster och långt upp i skyn.
Hjärtat var nästan upp i halsen på mig några gånger, speciellt då Millie tittade ut genom en bubbla, de kändes nästan som att ja nu far hon!
Och vad detta var populärt av fröken våran, de kommer nog bli många många besök dit och ska se till och hinna med några nu innan hon blir 1 år då de är gratis för "bebisar";)
Efter ett antal timmar i barnens land så tog vi och gick och fick en alldeles gudomlig middag hos min mormor och morfar. Potatis, kokta grönsaker och älgstek stod på menyn med marängswiss som avslutning, ja ni förstår nog att de var himlans gott!:)
Så fin matlåda har jag med mig på jobbet imorgon. De vankas jobbhelg för mig, men familjemys ska nog hinnas med de å!
Hoppas ni alla andra får en toppen helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0