Dagens bravader

Torsdag kväll och de är en ganska trött familj som sitter här.
Dagen har ju iaf inte gått i lugnets tecken, utan morgonen började med att ganska så snabbt göra oss iordning för att gå till min mamma för att sedan gå till min mormor och morfar för att hälsa på. Där blev de till att hjälpa att stöka bort de sista från julen och sedan äta en rejäl våffel-lunch, mumma!
Millie åt sin egen lunch först men självkalrt ska damen få smaka våffla oj vad hon tyckte de va gott!
Efter lunchen var de dags för Millie att sova så då klädde vi på oss allihop för att ta en tur på Röda korset, de blev lite fyndat där, speciellt en tavla åt Millies kommande rum hoppas jag på, måste nog ta kort och visa er!:)
Efter en timmes "shoppande" och tittande där så gav vi oss hemåt, passande så hade de dragit upp till en liten storm. De var en ganska så less Ida när vi kommit innan för våra dörrar. Men då var de bara till att sortera tvätten för idag har vi tvättstugan. Medans jag lägger allt i rättans hög så lägger Millie de i sin egen hög, ja å så höll vi på. Sen var de bara att sätta damen i bärsjalen och gå iväg o sätta igång 3 maskiner. Så dagen har rullat på bra här.
Var så glad över att jag tvättat och hängt tvätten i tid idag så behöver man inte spendera några sena timmar i tvättstugan men tro i pucko som jag är så hade jag inte satt igång torkskåpet!!?
Men nu är de på iaf;)
Lyckades ju även att glömma skötväskan hemma idag, så fick bli att springa på Willys direkt när jag kom till mormor och köpa lunch, blöjor och en nappflaska som fick bli lämnad där om jag får för mig att glömma väskan hemma flera gånger!
Men nu dom sista timmarna denna dag ska iaf få gå i lugnets tecken, amen!

tvättstugan here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0