arga leken

Ikväll är pappan i familjen iväg och tränar. Måndagar och onsdagar är min och Millies kväll.
Så nu har vi myst, lekt, ätit kvällsfika och badat och nu sover hon så gott i sängen sin.
Måste bara säga vad härligt de är nu på kvällarna när hon ska somna och man ger henne vällingflaskan och går där ifrån (med stöd av täcket och så slipper hon bli distraherad av mig) efter hon ätit upp så går jag dit och stoppar in nappen och sen sover. Ett tag där så var nattningarna riktigt kämpig, men nu efter en sovning om dagen och att vi nu på kvällen sitter och kramas och sjunger tills hon blir trött så är de ju så mycket bättre!

Tidigare ikväll så skulle jag ge Millie arga-blicken när vi lekte för då brukar hon titta tillbaka med en likadan blick och sen så skrattar vi men ikväll när jag gjorde de så, spärrade blicken och med ögonbrynen långt ner, en riktigt sur min så tittar Millie på mig och sen så ger hon mig en riktig blöt puss på munnen!
Hihi mitt lilla hjärtegos ibland så får hon ens hjärta att smälta helt och hållet!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är ju bara så underbart när nattningarna går som på räls! Lilly sover ju också bara en tupplur oftast på dagarna men då sover hon ju oftast hela nätterna också :)

Vilken liten sötnöt ni har, hon ser alltid ut att vara så go och glad :)

Kram

2012-01-11 @ 21:21:34
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Emelie

Du har rätt, tiden syns inte i mina inlägg. Vet inte om det är temat jag valt som gjort att det är så...

Jag ska försöka kolla på det och se om jag kan få till det :)

Haha, så det kan gå ibland! Himla flyt som du skrev att Willys finns bredvid. Som tur är så går ju de flesta babyartiklar att få tag på överallt. Utom kläder då kanske ;)

Kram

2012-01-12 @ 18:14:00
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0