lite glädje, lite stress, lite vår, och en liten tår

Ja de kan ju sammanfatta våran dag idag.
Vaknade imorse av den fina nyheten av att en liten prinsessa blivit född, ja morgonen spenderades med min lilla prinsessa och drömde mig tillbaka till våran första tid, våran första timme tillsammans, vilken glädje, helt otroligt att de nu snart gått ett år!:)
Sen början kroppen min tycka att huvudet mitt är lite stressad, kanske inte så konstigt med allt som är just nu, såden börjar allt säga ifrån så då är de bara att snällt lyssna och varva ner lite.
De är jar varit en alldeles ljuvlig dag ute, minus den kalla blåsten och solen som inte fanns riktigt på plats, men de droppade från taken, något så härligt! Kan de vara så att våren börjar komma sakta?:)
Nu sitter vi familjen och myser i soffan, Millie våran nudist varvar med att sitta och mysa med oss och att röja runt hemma, nu när mankan ta sig upp i soffan själv, ja då gör man lite som man vill:P
Tidigare ikväll var jag inte någon snäll mamma då jag råkade gå in i Millie så att hon flög in i sin barnmatstol och fick sig en härlig bula, ångest? OOOhhJA! Huvva, en liten tår från mig och några från henne men som gick över ganska så snabbt då hon fick lite ris att mumma på av sin pappa:P
Snart ska vi äta årets semla, ingen semla människa men karln min tycker ju om de så då köpte vi oss två så får se om jag får i mig min:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0