Avanti?

Vi håller ju på att leta ihjäl oss på en smidig vagn att ha då vi tex åker till Sundsvall. För då spenderas de mycket tid i affärer, resa med tåg och bussar hit och dit. Så ja de hade ju varit bra med en vagn som inte är så tung och som är smidig att köra inne i affären och inte som våran "tunga" Emmaljunga även fast jag älskar den så kan de underlätta med en smidigare vagn:)
Och nu ska vi iväg och titta på en Avanti Moving Light, som lockar otroligt mycket just för den underbart stora varukorgen under! Smidigt då de blir en del shopping och mycket packning.
Visst hjulen kanske ser lite väl plastig ut och tre hjul är ju jag alltid skeptisk till och sen att handtaget inte går att höja eller sänka.
Men sen så är de ju som sagt varukorgen som är toppen, den väger lite, lätt att svänga med, lätt att fälla ihop, de är fullt liggläge. Och sen så är de ju så vansinigt snygg färgkombo brun/turkos!
Nej de blir att åka dit och testa köra lite och jag hoppas verkligen att jag eller vi;) kommer att tycka om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0