ingen lugn stund, de blir till att binda ungen nu!

Uscha vad hemskt de låter!
Men imorse när min kära make stod och diskade så satt Millie i sin antilop-stol (vi har även ett bord som man sätter på dessa ikea-stolar) vid köksbordet medans jag satt i lugn och ro framför datorn i soffan. Efter en stund så hör jag hur Melanio säger med hög röst,
MEEEEN HERREGUUUD! Så jag kastar mig upp och rusar in i köket.
Melanio hade bara tittat bort i ca 1 min och under den tiden hade Millie lyckats tat sig upp ur stolen och valt att sätta sig på bordet som sitter på stolen!
Snabbt som ögat tar Melanio henne och hon tittar förbryllat på sin far, vad nu jag som satt där och hade de så bra med ett glas vatten som mamma glömt på bordet.
Så nu gott folk blir de käre barnet hädanefter fast spänd i stolen så framtida olyckor inte behöver uppenbara sig!
För tänk vad nära detta kunde ha gått käpp rätt åt pipsvängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0