Newbie in my heart

Idag gick vi till Lillängen efter att jag fått sovmorgon till halv 11:) lääänge sedan..
Iaf så gick vi dit för jag har nu letat efter den nya stickade overallen från newbie på Kappahl,
så igår kväll fick jag höra att den nu hade kommit i butik.
Så gick med snabba steg in på affären åå ja den hängde de där, var nästan så hjärtat rusade
innan jag hittade Millies strl, eller tog snäppet större, 68 vilket är den sista strl i Newbie-märket.
Lite tråkigt och jag speciellt älskar deras stickade overaller, hon har den vita men den börjar bli i de kortaste laget.
Men nu har hon en ny fin som hon kan ha och mysa i nu i höst!:)
Annars har dagen fyllts med lek på gården, tvättning, bakning (inför dop) och mys, Millie har varit lite mammig idag.
Men kanske är för gårdagen med alla nya intryck för henne. Men hon var så duktig
och hon sov till 01 inatt för påfyllning, kl03 kom hon över till mig och sen sov hon till 0630
och sedan var hon med pappa så mamma fick sova ut.
Kappahl newbiemärket, 199:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Newbie-kläderna är så fina! Tur att jag har så långt till närmaste butik som säljer dom ;)

Svar: Det låter smart. Kudden vi har i Lillys säng är ingen hon använder än så länge så det gör nog inte nåt att vi tar bort den... Men gosedjuret får nog vara kvar för den tror jag inte det är någon fara för :) Hoppas ni får en härlig dag :)

2011-08-22 @ 13:19:21
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag hade kunnat handla hur mycket som helst, men försöker att hålla mg lite hahaha

2011-08-23 @ 22:30:22
URL: http://saratilling.se
Postat av: i min lilla lilla värld

hahha Ja, hon är verkligen skitsöt när hon hoppar rundor här hemma

2011-08-24 @ 21:46:57
URL: http://saratilling.se
Postat av: Maria

Jätte söt!! Jag gillar också Newbie kläderna, köper ofta dem då jag ska köpa present till någon som fått barn.

2011-08-26 @ 09:16:14
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0